Skip to main content

Glade og effektive medarbejdere: Indretning af hovedkontoret for Kevin Murphy

Skrevet den 28/02/2018
Hvorfor skal man egentlig vælge en professionel indretningsekspert til at indrette sin virksomhed? Det skal man simpelt fordi, det rigtige arbejdsmiljø og indretning skaber gladere og mere effektive medarbejdere. Og det var netop, hvad jeg gik efter, da jeg indrettede hovedkontoret for Kevin Murphy i Danmark.
En hyggeligt stemning i et rå rammer. Optimale arbejdsforhold og atmosfære. Det har været en fantastisk opgave at indrette hovedkontoret for Kevin Murphy I Danmark.
TA-DAA fik frie hænder til at skabe en rød tråd igennem deres meget rå og industrielle lokaler.
 
Hos Kevin Murphy arbejder man med hårprodukter. Derfor fik jeg printet en masse af Kevin Murphys egne modebilleder og fik sat dem i rammer, så jeg kunne lave hele kunstvægge med billederne. Det var vigtigt for mig at få skabt en hyggelig stemning og atmosfære i det industrielle rum.
 
Jeg fik styr på deres produktvæg og to skillerum med flytbare reoler med hjul, hvor jeg lavede en installationsvæg med produkter og vaser for at skabe ro i rummet. Ro kan man skabe på mange måder, men her er roen skabt via gentagelser.
 
Derudover fik jeg bygget en glasvæg op i samarbejde med min glasleverandør, som deler rummet op i to dele. Derefter indkøbte jeg reoler, som blev lukket med plader bagtil, så de også kunne fungere som skillerum. Jeg satte hjul under reolerne, så de er nemme at rykke rundt på.
 
Det er har været en sjov og spændende opgave på Refshalevej i København i perfekte omgivelser. Tak for en fed opgave.

Infoboks

ta-daa.dk – info@ta-daa.dk